Uppe med tuppen!

Skrev precis en statur på facebook om vad man gör när man är klar nu för skolan
men att man inte börjar förens halv ett. MAN BLOGGAR SÅ KLART! hahah!
Ne men varför jag var uppe så tidigt imorse var för 1 säga hejdå till pappa som åker
till dubai i fem dagar naaajs på den! och sen 2 för att jag skulle plööögggaaa! Har typ fem
uppsatser som ska vara inne innan lovet så de är bara att kötta! Kommer säkert felr oxå
fml! Så nu är jag klar med allt sådant har bara små fixgrejer kvar på tre uppsatser resten
har jag lämnat in. Och vet ni?!?!? lämnade in en uppsats i måndags för jag kände mig klar
och den skulle inte varit inne förens torsdag och han har redan rättat och jag fick MVGGG!:d
hHAHAH lite stek att lämna in innan och få mvg lixom hehe najs på den!
Jag har till och med hunnit städat och fixat så mamma blir glader :D Nu ska jag plocka lite
till pööösen <3
Vill tillbaka!!!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0