söndag. IGEN..

Längesen sen jag bloggade! Dåligt av mig.. MEn har inte känt för det så därför har det inte blivit av.
Mycket har hänt sen senast, för mycket för att ta upp så det skiter jag i.
Nu är det söndag och det innebär att det är måndag imorn.... bläääää! men det är en kort vecka så ska väl försöka kunna hålla ut! Sen på fredag ska jag och nea på en fest som två av mina klasskompisar har, dom fyller år så då ska vi ut på lander och luffa typ.. Hahah vi kommer bli fast där ute typ och aldrig hitta hem,... HEMSKA TANKE!
Jaja nu ska ja sätta mig och kolla på förhäxad, har faktiskt varit duktig och pluggat idag! CHOCK!

Yheaaa buddy!

Följ min blogg med Bloglovin

36 36 dagar kvar nu sen smäller de!

Skönt med en helg på landet nu har min bro kommit hem oxå och på torsdag är de hennes
student skiva och då är de all fucking in!!!!! ghaa kommer bli galet!!!!!!!! är taggad till tusen!
KOMMER BLI DE BÄSTA! Sk kanske få jobba med min broooooo på landet oxå och få dubbel
jobb najs med cash flowwwwwwww!
Så galen känner jag mig nu gahaaaa

Fuck stockholm!

I helgen dissar jag alt och alla och drar ut på mitt underbara land!<3 ska umgås med Sofia endast så jävla skönt. Är riktigt besviken på en sjukt nära ^vän^ eller vad man ska säga , sjukt besviken trodde aldrig så om dej men alla kan tydligen förändras...

Onsdag!

Idag vaknade jag av västa smset från min bror kolla bara ;)
Tycker synd om min brooossh fy fan vad äckligt :O
Nu ska jag ut och måla klart staketet så de är fint till min student herrråå

SÖNDAG skrev jag men så är de tisdag xD

De känns verkligen somom de är söndag idag men så är de juh inte. Imorogn är de onsdag vilket
är såååå skönt bara tre dagar i skolan denna vecka!!!:D VÄRT! Hatar skolan nju pallar inte med trycket.
JAG VILL BARA TA STUDENTEN NUUUUUUUUUUUU<3 I helgen ska jag till utö och fåny energi och inte bry
mig ett piss om en viss person! Sen ska jag träffa min söta vän sofia med <3 ne nu ska jag plugga vidare -.-
Min andra halva och vår blogg är grym viiisttttt haahha ;D
LATER !
RSS 2.0