43 DAGAR KVAR WOOOOP WHOOP!

Asså denna sommar komemr bli så jävla grym! Första sommaren vi är 18 och vi har
tagit studenten vilket innebr all frihet i världen!!!!!!! så jävla underbart ska njuta av varje
sekund av allt jag kan göra och allt som kommer händ. Spontan resor, fest ,sol, jobb utö och kröök!
Har mått piss men ska fan skita i allt nu! Nu är de sommaren och friheten som ska tyra fuck resten!
Nu sak jag börja updater här inför studenten. Hur mitt liv ser ut innan jag är helt fri från allt
seeeeee yhaaaaaa!<3
image description

Kul påsklov med bara regn.....

Bajsssssssen! Regn regn regn kul?!?!?!? Nej och så är de liv oxå skiittttttt tråkigt må jag såga. Idag har jag lämnat blod som kändes super skönt att ha gjort man känner sig duktig. Och har även köpt ett par vit convers funderar på att köpa ett par röda oxå efter som jag kommer tjäna lite nu under veckan. Hehe tyckte både vita och röda är super snyggt! Så tog de vita eftersom jag har tjatat om fe så ska jag köpa mina röda själv! Pöss och hej lever pastej

Fff

Kul ny kan man inte lägga in bilder igen bajs då blir de vara tråkigt!

Vissa dagar saknar jag dig, andra inte. Men i vilket fall som helst så tänker jag på dig hela tiden

Allt bara är mitt fel och fan vad jag inte orkar längre

Söndag en vecka kvar av lov!:D

Hejsan svejsan ! Ligger i sängen och väntar på Amanda vi ska hitta på något roligt:D vi hörs pössen!

En bild från igår och en idag nyss utanför mitt fönster!:)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3323494/images/2012/pic_197456653.jpg" class="image">

Flytt

Att flyttat går verkligen inte på en dag...xd asså har fixat och packat upp och så hela veckan har inget internet hemma än heller och har inte gjort annat än att piffa huset. På söndag ska vi åka en sista vända till stureby och slänga en massa skit och efter de kan vi äntligen pusta ut då är nästan allt klart och fixar. Haha aja är helt död nu haar fixat i mitt och min brors allrum idag och de blev fint må jag säga :D nu väntar sängen pöössss<3

Mina önskningar

Att mitt rum snart blir klart!
Att allt blir som vanligt mellan oss!
Att ha de bästa påskrivet ever de är faktiskt den sista!
Att gå it i helgen och ha de gryyymt kul!
Att skolan inte ger mig en ända läxa till!

Handen på hjärtat jag lovar och svär

onödigt inlägg

Det är så galet jobbigt att inte ens smink täcker över mina mörka ringar under
ögonen längre

Trötter

Sitter på tuben på väg in till gullmars och ska träffa Amanda. Vi ska gå på bio och se this means war. Ska bli kul!

Har känt mig fräschare än va ja gör idag i alla fall !

RSS 2.0