sportloov!!!

japp, som linnea skrev så var vi på gymmet idag, men smart som jag är så glömde jag mina badkläder(!!!!!) så fick springa hem och hämta dom. så jag cyklade typ en kvart, medan friskis dåra hade gått mycket längre.. men jag sprang hem och tillbaka så det jämnade typ ut sig.. (A) sen simmade vi och det var kul, jag har saknat det mucho. för förut så brukade jag simma typ 3 gånger i veckan och nu typ ingenting alls....... men skoj va de i alla fall.
ja, nu sitter jag hemma och gör inte så mycket, väntar på att farfar ska komma så ska vi ut och övningsköra :D dags för mig att ta tag i det där dumma körkortet nu assååå. sen ska linnea hem hit och så ska vi bo tillsammans! :D haha det kommer bli typ att vi umgås med varandra på morgnarna och kvällarna haha..... men det ska bli myyyys :D
gammal bild på mig och mina minsta småsyskon :)))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0