Snart sovdax!

Jag har tråkigt, inget bra på tvn och det är ju inte som att jag skulle börjar plugga nu liksom. Så då tänkte jag så fint på den här fina bloggen.
Jag har varit blond nästan hela mitt liv, till ungefär förra vintern. Då färgade jag håret brunt! När snön började försvinna och solen kom fram så färgade jag snabbt tillbaka det till blont igen. Nu har jag tröttnat igen och funderar på att färga det brunt. Igen. Linnea tycker absolut inte, det tycker min mamma med. Eller alla tycker så förutom typ en, min lillasyster Mathilda.
för ett tag sen så hade jag ännu tråkigare än vad jag har nu så då satte jag ihop den här fina bilden av mig i både brunt och blont! Men frågan är kvar, blondin eller brunett?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0