Hejsan alla glada!

Har inte skrivit sen inann jag åkte till barcelona men oj ojojo vad jag har haft mkt att göra
denna veckan de är helt sjukt :O 6 grejer i skolan inte kul! ´Men nu fan är de looooovvvvv!
Jag och natta ska var själva en del av lovet och ba njuttaaaaaaa och sen ska vi ut och hitta på
en massa annat skojj:D
Barcelona var superduper mysigt med min bebbo. Vi fick se en riktigt bra match med barcelona-
valencia. Messi gjorde fyra mål:D <3Vi gick en massa och shoppade kolla sevärdigheter och allt
var super mysigt.
Sen har jag en till sak att berätta som jag aldri skulle hnda......JAG SKA FLYTTAA! :ooooo Shiiit
har bott här hela min uppväxt de kommer kännas sjuuukt konstigt :OOOO Assåå huset som vi ska
flytta in är jätte finnt och snyggt ligger vid dreviken 100 meter till bad i sommar och stor terras som
man kan sola och steka på. Men samtidigt så kommer jag sakna mitt älskade stureby! Jag kommer i
varje fall bo närmare amanda min mormor och morfar och morbror! Hahha nu bor hela släkten i tyrsö
helt plötsligt xD
Ikväll ska jag bara slappa !!Imorogn blir de mellofi med bästis<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0