Fredag!

Så jävla skönt att de är fredag! Om en vecka drar jag ch min pojkvän till barcelona:)
Så jävla kuuulll. Men att jag har hon i knät stoppar mig inte ska till och med gå ut med
mina kära vänner imorogn för att fira att jag inte ska operera som läkarna sa först. Så
jävla glad så att de inte finns. Dnna helg ska jag spendra med vänner famil och släkt.Bara
få njuta av att allt är bra. För nästa vecka kommer bli ett helvete har en massa plugg som
jag måste ta etu med för vecka 8 smäller de då är det en massa greer som händer.
Men slutar tolv idag och kommer vara hemma vid kanske två tre ska fixa lite saker efter.
Vi hörs innan utgången! Later L!
Gran canaria gänget - ellinor <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0